DiA SUmBer INspIraSi Aku.......


Khamis, 6 Oktober 2011

potong jambul.......firas muslim

korang kn tau aku ni anak branak memang suke bejalan......pantang ade cuti.......ade dwet ke xde dwet ke blakang citer(mak aku ckp x baek ckp xde dwet...tu doa..ti betul2 xde dwet.......)yg penting hati ni HAPPY........(walaupun aku yg lebih2 happy)
sape x happy kn klau jejalan ni....kn mcm pepatah tu....."JAUH PERJALANAN LUAS PEMANDANGAN"kan????
so ujung minggu aku isikan kekosongan jawatan dengan gi la kenduri umah mak tam kt kluang.mak tam ni baru renovate umah....so bertambahla selesa wat majlis potong jambul cucu petame die.."Firas Muslim"...name sedapkan....pandai plk ko shila pilih name bby tu....ti ank ke 2 ko bubuh yg lg best n bermakne ok!!(skung die peknen 4 bln.......laju jgak bdak ni).......darah mude katekan...
x banyak aktibiti bley bwat kt umah tu...sbb ujan x benti(bohong!!benti kejap2 jugak)....so banyak acare dlm umah jek...x kn aku nk amik gamba jek...kang "makcik"2 ni kate aku kemarok kamera plk....so agak2 line clear la aku snap pic.
opppsss......ni makcik aku belah Pak rafi ea....not me....(tu yg 
nampk x happening...hak!hak!hak!...cm sopan majlis giteww........)



peace....
   
sangat antik....
camane ni.......
ini aktiviti yg paling best skali ....


hadiah dr Pak rafi tuk kami....weee:P

menu...



nyang cukur kan eh....
atok...(tuan umah)
nenda...(tuan umah)
atok belah papa firas...








                                                                        




AND THE LAST PIC......................................................






MAT KACAU.............(gerak geri gasing.......CERIA)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan