DiA SUmBer INspIraSi Aku.......


Selasa, 18 Oktober 2011

hati vs perasaan..........

peaceeee...

penawar duka.....








agak lame jugak x meng'update' blog kesayangan ni........(walaupun baru baper ari..)...x sempat la dear...banyk keje yg lebih penting dr nk merepek kt 'umah' ni.....
i'm as a wife....i'm as a mom 4 my lilte child n daughter.....n saye juga seorang buruh....(hahaha......bukan buruh binaan)......
so kebanyakkn mase diluangkan bersama family.....itulah jek mase yg ade tuk mereka....celik jek mate....lintang pukang siapkn anak2 then trus ke tmpt koje......pkul 5.30 barula nmpk anak2 mama ni kan??rindu??memey la(lighat klate)gilo mih tok rindu anok2.....buke menate.....
n Alhamdulillah........selame ni pn aku x penah bepisah ngn husben...(adela dlu mase mule2 kawen tepakse bejauhan sbb die study.....gatai na....muda2 dah kawiin....)...
skung siang mlm mmng dok sebumbung,sebangunan,serumah ,sekereta.....bla...bla...bla.....so rindu sentaaase terubat.....jeles???hahaha...gediksss.....
sebenarnye nk storry ni......T____________________T.........kenape la...sejak 2 menjak ni hati aku diruntun sedey n pilu.....        :(     ........................
x tau la...jiwa kacau....teringat arwah abh........story mory about my sista......YA ALLAH..........jauhi lah aku dr segale kemungkaran n kemusnahan....berikanlah aku kekuatan n kesabaran utk menghadapi semua ni.....
n hope my sista lebih kuat utk hari2 mendatang......
n aku pn x berape nk pasti ape yg menyebabkan hati aku ni sedih.....GELISAH???x....x...x.......just feeling je kot....kekadang dok sorang2 pn bley menangis xpecially bile chat ngn sista2 ku.....x taula....RINDU kt korang kot......ke bln 10 ni mmng sedey sbb memory 11 year dulu........

jom rawat......... 



 tp Alhamdulillah...stelah berhempas pulas cari jln yg terbaeeekkkk kt dlm tenet ni...n kwn2 fb pn ade tag satu surah tuk tenangkan hati...n Alhamdulillah........hati ni semakin tenang n bley bwat mcm sediakala......walaupun adekalenye perasaan tu dtg blk tp aku maseh kuat.....jom kite kongsi utk kegunaan bersama......
semoga tenang hati ni......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan