DiA SUmBer INspIraSi Aku.......


Jumaat, 7 Oktober 2011

today"s mall......

korang........korang nk muntah ijau x???tp bia la kan.......dh name blog ni pn aishluveaqish....of couse la gamba budak b2 ni jek yg aku nk inteprem...
 ala....x salahkan...bukan gamba boypren mak die pon(heheh..ade ke??)
bahagianya idupp...... :)
T____________________T.......boypren of couse la ramai...tp yg spesel dlm ati mestila sorang jek.....JENG!JENG!JENG!.......
pe senyum2...?suke arr tu....someone that you love must special??that's right!!!(pandai plk nk skiping neh)cooooppp!!
hello...ni nk citer pasal anak2 la...bkn mak2 hokeyh!!
Gedix plk mak ko ni bdk.....of couse la apak ko bising2 bile mak ko ni dok mengadap bende ni.....(memang bile dh start merepek,semua keje x pandang dah)......tp xpe la pa....kejap jek ni.......(2-3 jam gakla....)yela.....nk jgak release tention kt bende alah ni.....pastu baru la mama bley mengadap muke anak2 mama yg cubby2 ni.......
tp kan sebenarnye...dlm diam apak korang ni curik2 tngk blog kite ni......sbb die nk tau ape yg mak ko ni tulis...takutla tengumpat die........(sikit2 la....)tp x la mengumpat yg kejam2.....PA.......YOU ARE BEST OF THE BEST KING FOR OUR PAMILY.........klau x,takkn la anak2 bile apak die xde still tanye........papa mane???klau pa nk tau WE LOVE U MUCH N MUCH!!!(ke aku jek yg xcited......)
meh kite same2 doa supaye keluarge kite ni diredhai ALLAH....... amin........
kite pn doa jgak supaya kluarge kite x pecah belah...(selisih kan??)skung ni idup aku dh aman n tenteram dh dengan kehadiran orang2 yg tersayang.....(x kesahla korang syg ke x kt aku)yang penting AKU TETAP AKU.........ha....ha...ha.....aku dh start merepek....!!!ilang dh idea nk merepek!!!!

klau la bende ni aish ade kt umah.....
  nampak ni!!!
semua takuttt!!!  



   

       

Tiada ulasan:

Catat Ulasan