DiA SUmBer INspIraSi Aku.......


Rabu, 14 September 2011

belum abih raye kn??

Dah masuk raye ke 15 tp mood raye ttp menggiler!!syok woo beraye ngn kwn2....(walaupun lupe diri mengalahkan ank haku......hahaha)....
yg paling best adelah makan x hengatttt!!x caye jom chillll!!!!


 ni la menu yg paling spesel.........bubur nasik.......ni la petame kali aku gi beraye jmpe bubur nasik(x tau la korang)....tp mmng best......

 Beria 4 beranak ni begamba.......
 si aqish ni pantang nmpk kamere......control poyo.....!!
 pleasela...........bwatla gaye lain aqish oiii......
 tetibe plk Pak zul ni jd "atok" kesayangan die.....gedikkssss!!
 pia.....janganla nmpak sngt kalaupun ko kene pakse kawen........
(abaikan gambar kt bwh tu...ank sapa la......)
 ha....mcm ni la pia.........nanti lame2...ko akn syg kt iwan tu....
(baju itam tu nk pia gak ke??hihihi!!!)
allololo...ank manje mama.....hahaha!!poyo......!!mentel!!!


 lps jek abih kesane kemari...semua dh se'e (boyak,senak) perut........tp yg paling aku x bley blah....ank aku ilang!!(waaaaaaaaaa...............)mau x mcm nk pengsan plk aku......satu rumah cari ok!!dng kwn2 aku gabra x henggat........tp pak Rafie bley selambe jek..........(bkn x syg ank...die mmng jenis cool...Sbb klau kalut die kate satu bende pn x leh PK)hello!!ank kite ilang ok??
 punye la riuh satu rumah tetibe......
"itu aqish!!!!"semua org tngh pandang moto yg tngh begerak.......aku dng kaki ayam belari gi kt m0to tu.......
"Pak zuuuuulll"...........
ko tau si aqish bley tesenyum gedikss ok!!same ngn Pak zul!!saje tau......geram!!!
 pastu balik senyap semua......selisih!!jgnla jd bukan2....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan