DiA SUmBer INspIraSi Aku.......


Jumaat, 23 September 2011

hari yg korang seme tunggu...........

ni lah yg kiteorng tggu2.....bkn pe....bile semua dh selesai barulah logo den nak poie titun......nk poie mano2...nk buek apo den suko....walaupun semua nmpk simple tp majlis fUHH!!! ttp meriah mak!!cume aku n the geng x smptla sngt nk beposing bagai......kne plk ptg ari tu ade adegan tamgkap leleh.....sob!sob!sob!(korang x leh tau........ti korang akan meleleh).....ni je lah yg aku ade tuk share.....x syok klau entry ni kosong jek knzzz....just bace pebende yg aku nk membebel.......


               ha.......ni la asilnye cup kek yg "EN.aSIK" deko memalam bute....tabikkkk same die...!!!

                               sblm pengantin mkn bedamai....meh aku n PAK RAFI nk bedamai

                                                                     kameraman bebayao

                                           saje kn nk tunjuk mate tu ikut wane baju.....ok...ok...!!

 ade plk pengantin laki2 kne ttup muke........hahaha...lawak!lawak!(wei...meh arr ketawe same ngn aku....)

                                                    ni 2 org TUKANG mencarut KARUT

                                                           ni baru betol ttp muke....


                                                               wah!!!silat bagai!!!..............

                    bibik tukang wat pesiapan tuk mkn beradab..............ayam cm die ke,die cm ayam??

                                        bagus la aish ni....cm apak die...bley tlng mama jage aqish..

 ni la kek aku deko......eh!eh!alamak!!!knpe cm senget jek......(wat x tau jek)abaikan....abaikan....

                                       dari dekat nmpk ok jek.........(sbenarnye mmng ok tau........)


 time ni Pak ngah bace doa menggigil cm nk nangis......sedey kot.....tp bile aku citer kt abg aku rupenye Pak Ngah ni menggigil....nebes la lbh kurang...hahaha!!bedekah aku...




                                                                 mcm ceti jatuh muplis









                           dh la nk ttp entry bab kawen.....penat nk tulis bebanyak.....ok dadadada!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan