DiA SUmBer INspIraSi Aku.......


Khamis, 15 September 2011

emil.....miracle baby!!!

aku penah kn citer ckit pasal emil ni dulu....cmne die waktu mule2 lahir n kenal dunia....memang sangat sedih tngk keadaan die time tu.....mase awal2 akak aku peknen mmng xde masalah...cme dh beberape bulan anak dlm kandungan die still mcm tu jek....x besa2 pn....pastu blm smpi 9 bln doc.soh akak aku besalin melalui tingkap....Aku mmng rapat gak ngn akak aku ni...(aku syg sngt die ok)smpi mase die nk besalin aku sanggup gi trun HUKM tuk tngk die.....(walaupun time aku sampai die dh masuk dewan bedah)xpe......doa kiteorng mengiringi ko.........jam makin bejalan.....tik!tok!tik!tok!
 -
-
-
-                                                                     
bile kua jek akak aku dr bilik tu die dh x sedar dh......(sedih tau time tu.....)aku x tau kenape.....ye la sbb akak aku ni besalin ade problm.dlm bebrape minit ank die plk ditolak kua.....MasyaAllah...!!Allahu Akbar!!sangat kecik bby die....sebesar tapak tangan!!!....x caye..??meh cni!meh!



 tengok!!kesian sngt kn!!ni x nmpk sngt keciknye......
sampai bantal die pn doc.buatkan khas ok!!

 pampers yg die pki ni pn dh paling kecik wei...bkn tuk new born tp tuk yg special case  mcm die ni ha......ni pn masih besa lg....

 cube bayangkan tangan mummy die ngn muke die tu..........tapi .......cbe tngk skung!!!

-
-
-
-
-
-
-
-

                                                                               


 haaaa.........amik ko!!!dh besa ok.....ni blm setaun agi ni......tp yg bestnye dlm pd 3 org ank pompuan die ni yg si emil ni jek ikut muke apak die.....so cute(ank die ok......)

                                                                       
silap2...die ni jp agi besa mengalahkn mummy die.......standby je la ko kak........!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan