DiA SUmBer INspIraSi Aku.......


Jumaat, 23 September 2011

wedding along@_@

sonoknyeee....ujung minggu aku n pamily bekumpol kt semban......ank buah aku kawen."slamat Pengantin Baru along".hope rumahtangge yg dibina akan bahagia dunia n akhirat......walaupun segala pesiapan nmpk sempoi tp mcm nk mati gak wat.manetaknye.....mcm aku plk mk pengantin....penat woooooooo!!!stiap ari tdo pkul 3...am ok!!(walaupun cme 2 mlm tp ckup menyiksakan)lebam mate mk dek non!like a panda....tp paling best aku telah menyiapkan 2 tingkat kek wedding n MR.ASIK telah menyiapkn 200 biji cupcake............tesembol bijik mate dik oi...mmng sngt sronok walaupn ntah ape yg kiteorng borak utk mengelakkn ngantuk......PAK RAFI??.....tugas die adelah tuk mnjage ank2.....(itu yg paling sesuai tuk die...)mithali ok!!(bkn queen control)ok lah let's go to santapan gambar ni........


                                                                          nice kn??


                                                                    melapah...............

                                                  ni lah wajah pengantin(sblm make_up)

                                         bunga "pigang" hasil buatan PUAN NORDIANA................

              itulah PAK ANDAM yg sebok mendeko kn pelamin..............pose dulu...PEACE!!!

                                                            rewang_rewang.................

                    "ko amik tau gambar aku tngh susun2 ni........nk cover dtg lambat ni.......hihihi!!!"

                                                       ok!!pengantin laki dh smpi.....

 klakar kn pengantin laki kene masuk bilik jp sbb songkok tetinggl...so kenela renovate songkok die dlu...

                                    " meh ayah aja...klau x afal tngk jek ketas ni........................"

                                                    "kite wat tangan same2 ea....................."

                              keje ko mmng tuk tacap kn aku tau...pengapit sbelah ni mmng nebes....(tudung pink)


                                                   "aku nikah kn dikau......................."

                                                  sah begelar is3...................amiiinnn..........

                                                         batalkn air semayang.................





                        pamily die mmng over k klau pose ni......ayah die yg bejanggut pn spotting tau!!

                                                               ni mak apak die...........

                                                        krew blakang tapir tabir..........





                                                                           mistali kn??

agak2......bile aku bley tido ni..penat tau..dh x larat dh nk bkak mate ni...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan