DiA SUmBer INspIraSi Aku.......


Ahad, 26 April 2015

lets start again!!!

fufuhhhhhhhhhhh..................(konon cam tiup habuk tu)
lama giler aku tinggalkn dunia berblog ni.............................nak kata berlaki mmng la belaki sejak dr azali aku buat blog ni..nak kata beranak pinak,sama je jumlahnya.mungkin masa kot...ye la..anak2 dh membesar ni lain ckit.semua dh mcm kawan.masa more spent tuk derang
arini tetibe gatal nk jengah2 blog...memula terlintas nk bukak blog kak fillanie...pastu lelama eh cube bukak blog sendiri yg dh jd batu blog......password pn dh hampir lupa.....
tapi...........................
tadaaaaaaaaaa!!!!!!
alhamdulillah.....sekali je trus "tap"......
yeaaaaaaa!!!
berjaya!!!!!(sori ter obe)
ok......
soooooooo
ttup cerita lama....
mulai arini n saat ni,bila aku rasa ade kelapangan aku akan hupdate....
klau rasa x nk hapdate tu faham2 je (suke ati aku la...blog aku)
rasa mmng banyak rasa arini.....tp x tau la
perasaan bercelaru
kosong ting tong!!!!
tajuk pun meraban jadi nk letak je ape2 yang meraban....
ok bai....
sebenarnya aku sangattttttt rindu budak comot 2 orang ni......adoiiiiii!!!!
#seksajiwadanragamakkonakkkkkk!!!#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan