DiA SUmBer INspIraSi Aku.......


Rabu, 23 Mei 2012

al _fatiha.........

Al_fatiha n takziah buat kluarga Allahyarhamah Norma..........dengan cuaca yg tenang n nyaman ni Norma pergi buat selama-lamanya.....semoga rohmya dicucuri n ditempatkan orang beriman.korang mesti gak tertanya2 siapa norma ni....aku pn x kenal die n die pn mungkin x kenal aku...tp sejak aku terbukak blog ni,sejak tu jugakla aku ikuti kisah suka duka norma ni.......
memang sedey even tau die pergi meninggalkan insan2 yang tersayang buat selama-lamanya....n aku harap juga husben n family die tabah n redha dengan pemergian ini........xpecially buat bby Rafiq(anak kepada norma n talib)walaupun die masih kecik n aku rase die x paham situasi skung ni tp aku harap die jd anak yg baik,n hargai jasa n pengorbanan mama die......
walaupun bukan 24 hour die jage kamu tp i nk kamu tau yg mama still loving you....(tetibe aku yg teremosi)ye la....aku meletakkn diri aku as a mother....mane ade mak yang sanggup berjauhan dengan anak walau sakit yg macamana sekalipun.....tp sapalah kita untuk menentang takdirNya.....
so sape2 nk tau lebih lanjut pasal citer couple ni bley bace kt link ni....moon punya blog.....seme ade kt ctu.....
n arini tetibe perasaan n ati aku jd hiba....mungkin arini mmng ari bersedih kot(ke aku jek)...dengan cuaca yang sayup2 ni...aku mcm nk meraung pn ade....sbb kt cni dh hampir sebulan cuaca panas terik.....tp Alhamdulillah arini sangat nyaman n tenang...setenang pemergian NOrMA.....AL_FATIHA.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan