DiA SUmBer INspIraSi Aku.......


Sabtu, 11 Februari 2012

wow!!dh hampir sebulan upenye aku x update blog ni....mcm dh besawang dh ni......well.....klau aku hupdate ari2 t u all seme bosan nk bace....betul x??ari2 aku akn citer pasal asben aku,aish,aqish,ape xtibiti aku...bla...bla...bla......bosan kannnn???so klau lame2 cenggini sekurang2 nya korang akn rindu gilerrr kt ahkaak ni...hwawawawa!!!(weeekkk...sila keluarkn muntah dulu).
sebenanye bnyk bende nk hupdate tiap hari....tp kkadang bile blk keje tu niat mmng ade nk bukak lappy,tapi dek kerana dikerjakan oleh 2 org kanak2 hyper ni,mak x bley buat ape naa.......dok melayan je la karenah derang tu....kt opis??ko giler...maunye stiap kali meeting name fisa gek jd bahan.....hoooooo...TOBAT AHKAKK!!!akak akn jadikan diri ahkak ni pekerja yg beribawa ye adik2...so contohilah ahkak ini......giler poyo,.
sekejap jek dh menjelang ari ahad...waaaaaa.....kejapnye weekend....jumaat punya letih blm ilang agi...esok dh kne gosok baju....prepair keja skolah aish...klaula aku ni anak sultan ke....swonok woooo...7 keturunan harta makan x abih,x payah susah2 kerja,dok umah goyang kaki...tapi.....klau aku jd anak sultan,aku ade blog ke....??x mungkin sbb xde bende nk citer.klau ade pun x sempat nk update..silap2 maid yg tlng hupdate...ye la,aku mesti banyak habiskan masa dengan shopping sane sini....klau ade blog pon mesti citer aku same jek,klau x shopping mesti g melancong...oh...terrrlampau lame sangat berangan .
ok lah....mate dh tersangat mengecil so unuk mengekalkan kecantikan jagelah makan n tidor anda seme......pesanan penaja
Daaaaaa..........salam semeeee....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan