DiA SUmBer INspIraSi Aku.......


Sabtu, 21 Januari 2012

sehuuu verse weeehhuuuu!!!!

TADDAAAA!!!!!kejap  ade kejap xde......eh cm iklan biskut cipsmore plk.......ok seme....mulai arini aku bley start nk merepek stiap hari......amik korang smpi muntah ijau....stiap ari aku akn mengUPDATE bende neh.....ok....rindu tak??rindu tak??huuuu.....ayat poyoss!!
Trime kaseh buat en asben sbb hadiahkan aku lappy n ip4....walaupun bkn ipad it's ok baby(wow manje terus)...ni pn dh cukup bangga n happy sngt...bukan senang nk dpt benda2 cenggini.nk pakai dwet sndri??jawapnye smpi ke tua la aku akn pki hp 3310 n destop kt opis je la.......ko tau je la pompuan ni,,,xspecially aku ni ha....dwet abih ke barang syampoo,jagaan muke...walau muke x berape nk cantik mcm lisa surihani ke,tizz zakyah ke....tp at least aku sekadar jage ape yg patut....x la bile bngun tdo en asben ase x nk bukak mate die....mwahahahahaha...............T___________T
memula tu en.asben mmng dh lame janji nk blikn ip4...sbb aku pki hp yg ade spotlite tu...apekebende ntah nme die...aku ni plk x kesahla n x mengharap la sngt...ade,adela....xde tu maknenye xde rezki....sbb  bile mlm klau aku nk bkak fb pun aku akn guna hp en.asben.so bg aku x kesahla xe hp canggih pn....sbb aku penah bgtau pak rafi yg aku nk bli hp samsung y,tp die bising.....alang2 nk bli baikla bli yg trus canggih.mane cukup pa ooiii dwet aku nk bli hp canggih2 ni...so bile die x bekenan aku pn dgn putus harapan mematikan impian aku tuk bli samsung...so dh bebulan gak la aku lupakan bab hp...malas!!!(padahal budget dh lariiiii)
tp tetiba....JENG...JENG....JENG.....!!!!!pak rafi blk keje bwk ip4 wane putih....WOW!!!!!RELAX FISA...tarik nafas...jgn gelojoh.....COOOLLL..okeyyy.................
"nah utk syg".............................................................................................T_____________________T
mcm nk lompat n peluk dalam2.......tank u beeeeeeeeee...........muah!muah!muah!!!!!!!
"sorila....ip4s x de lg la....lmbt sngt nk order"......eh xpe...xpe...ini pn dh ckup pa.....TANK UUUU...LOVE  UUUUUUU.......................klau korang nk tau,pak rafi ni mmng org yg tersangat2 carring n romantik...klau bley ape yg org yg paling die syg nk kn sesuatu die akn carik smpi dapat.....itu mmng sikap die yg aku kenal sejak 1998......amik ko!!kire sndri bpe taun....patutnye aku yg bg die hadiah sbb bln ni birthday die...tp tebalik plk...sbb die cakap hadiah yg paling bemakne dlm idup die ialah aku n anak2.......waaaaaaaaa!!!statement mcm nk menagis la paaaaaa..........................................T__________________________T
n arini tetibe blk keje......"ini tuk syg"..............ade lg???
lappy plk!!!!!love u..love u......muah!muah!muah!mmmuuuaahhhhh!!!!!!!
(walaupun bkn ipad aku yg x berape nk sngt)kn aku ckp aku ni bkn gile sngt bende2 cenggini...lgpun aku lebih selesa pki lappy biasa....puas ati nk tekan2 keyboard.....tp seronok sngt......walaupun aku tau.aku ni bkn la istri yg terbaik buat pak rafi tp bg aku die la the best asben in the world(utk aku je okeyyyy)so mlm ni setelah die mengupgrade lappy ni aku pun dengan banggenye merasmikan my new lappy................... weeehhhuuuuuu!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan