DiA SUmBer INspIraSi Aku.......


Khamis, 17 November 2011

nk start merepek..............

huhuhuhu.....dh lamenye x mrepek kt tempat kesayangan ni.........bussy sngtla skung ni.......(bosan arrrr...asek ckp awk bussy jew.....eakkkkk!!!!)sebenanye,dh lame nk menulis tp mcm xde idea n xdok mood!!!ni nk citer pe eak???emmmmm....bg idea........hahahahuhuhuhihihi!!!!(start dh biol.......!!!!!)ok!!!
meh...nk share ckit brite gembira.....my bf dh peknen.....huhuhu.....kiteorng satu geng mmng teruja sngt.....walaupun bf aku ni kawen x smpi staun tp oleh sbb mak die dlu nk dpt die kne tggu dlm 7 taun ke 6 eak,aku x ingt.....tp x sangke die blm smpi staun dh peknen.......
pastu die share something ngn aku......walaupun kiteorng pn x pasti sameade sbb itu ataupun Allah mmng nk bg rezki......x kesahla kan........yang penting kite berusaha n berdoa.........ok....nk tau seme.......???ermmmm..........die ade share satu produk ni untuk rahim kite....(just tuk pompuan jek.....)erm lebih kepada kesihatan dalaman la.....die dari 100% tumbuhan semulajadi.....mesti teruja nk tau kn ape punye produk la ni.........ok.....ckp banyk x guna,tembak x kena....hahahahaha(x lawak)ok....ni produk tu..........

so x salahnya klau aku pn nak share ngn u all..................actually nk kongsi pengalaman pun bende ni aku baru try....hahahaha...x smpi sebotol pn lagi....tp best...best....n best... sangat....!!!so klau korang nak tau cmne bestnye bende ni...korang kene la try.......x beracun n xde effect pn......ok....cukupla nk share bende ni stakat ni....nanti klau ade citer lg akan aku share kn kt korang ea......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan